Ostatni miesiąc w klasie IIIa

Data publikacji: Jun 26, 2018 12:5:3 PM

Nasz zespół „We are great”, przekonaliśmy się między innymi świętując Dzień Dziecka i wyjeżdżając na wspólną z rodzicami wycieczkę rowerową do lasu w Sułkowie, popierając tym samym aktywne formy spędzania wspólnego czasu. Żywa lekcja przyrody to to co lubimy. Podsumowaniem wyjazdu było ognisko i smaczny poczęstunek. Dwa tygodnie potem, po zajęciach lekcyjnych odwiedziliśmy Euro Jump w Lesznie, ale była frajda. Aktywnie i bezpiecznie, była wspinaczka wysokogórska, skoki wzwyż, skoki w bok, skoki do sztucznej wody, czego tam nie było,… Sześć dni upłynęło i byliśmy już w Parku Deli. W ciągu jednego dnia poznaliśmy przyrodę naszej Ziemi dawniej i dziś, zwiedziliśmy z przewodnikiem najciekawsze budowle świata, spenetrowaliśmy stare zamki, pałace, byliśmy załogą piracką,… Żal było wracać do domu, ale mamy w perspektywie wakacje. Zorganizowaliśmy również w naszej klasie „Dzień Naszych Wspaniałych Rodziców”. Przyszedł czas na tańce, piosenki, wiersze, podziękowania, a w nich sentencja jakże wymowna „Kochani Rodzice! Dziękujemy Wam za to, że byliście z nami, jesteście i będziecie”. Rodzice nasi są zgodni co do tego, w tym roku nasze wakacje będą wyjątkowe i bezpieczne.